دکوراسیون و نقش سازنده آن در جذب مشتری

1398/09/16

خلق محيطى زيبا و دلنشين با رعايت تمامى معيارهاى زيباشناختى ومنطبق با سبك غالب فضاى يك مجموعه غذايى در استقبال هرچه بيشتر مشتريان از فضا و در نتيجه فروش بيشتر مجموعه تاثير گذار بوده و از اهميت ويژه اى برخوردار ميباشد .

كانسپت يا ايده اصلى دكوراسيون متناسب با سبك غالب رستوران و نحوه قرار گيرى اجزاء آن طراحى گرديده و از اصول كلى چيدمانهاى استاندارد دكوراسيون داخلى تبعيت مينمايد . هر چه مشتركات بيشترى ميان اين اجزاء در طيف هاى مختلف صورت گيرد در نهايت باعث تقارن بيشتر و در نتيجه ايجاد محيطي گرم تر و دلنشين تر شده و استقبال بيشترى را موجب ميگردد. در ساليان اخير همزمان با ورود متريالها و ايده هاى جديد به ماركت غذا و شيوع فضاسازيهاى خلاقانه و داراى تركيبات رنگى زيبا و جذاب ، شاهد خلق آثار زيباي بسيارى در حوزه هاى معمارى ، دكوراسيون و طراحى داخلى مجموعه هاى غذايى بوده ايم كه در هرچه رونق بيشتر صنعت غذاي كشور تاثير گذار بوده و توانسته است سطح كيفي خدمات مرتبط با اين صنعت شكوفاى كشور را تا حد بسيارى ارتقاء دهد .

اين نوآورى در خلق فضا با رعايت تمامى اصول اوليه اجراى آن بغير از ايجاد بستر مناسب جهت جذب مشترى فضاى مستعد ترى نيز براى فعاليت روزانه پرسنل و پشت سرگذاشتن شرايط سخت و دشوار كارى آنان فراهم نموده و پيامدهاى مطلوبى بر ذهن و فكر تك تك كاركنان ايجاد خواهد ساخت كه از نظر روحى و روانى محيط صميمانه ترى جهت ايجاد تعاملات كارى در بين اعضاء داخلى مجموعه ايجاد خواهد نمود .

جهت آشنايي و معرفى برترين شركتهاى معمارى و طراحى دكوراسيون داخلى و آشنايى با سوابق اجرايى آنان وبسايت جيليز را دنبال نموده و به ستاره بندى هاى اعتبارى ارتئه دهندگان خدمات در اين بخش توجه نماييد .


دسته بندی : خدمات مرتبط

کلمات کلیدی